CoCa-CoLa-PrEmIeRsHiP NaJlEpSzE pOkOjE nA WP
Administrator
Forum dyskusyjne
1. Forum dyskusyjne to miejsce, gdzie użytkownicy mogą wymieniać się poglądami i spostrzeżenami na rozpoczęte uprzednio tematy. Każdy użytkownik może założyć temat, który będzie przedmiotem dyskusji. Wypowiedzi w danym temacie będą komentowane przez kolejnych użytkowników.
2. Na forum obowiązują pewne zasady i prawidłowości, których każdy użytkownik musi przestrzegać.
3. Najważniejszymi osobami na forum są administratorzy. Ładu i porządku na forum pilnują tzw. moderatorzy, którzy podlegają bezpośrednio administratorom forum.
Zasady użytkowania forum
4. Tematy i posty zakładane przez użytkowników na forum nie mogą zawierać wulgaryzmów, obrażać mniejszości rasowych, religijnych czy kulturowych, jak i innych użytkowników, ludzi i osób publicznych. Nie mogą zawierać informacji łamiących prawa autorskie lub rozpowszechniać piractwa oraz łamać podstawowych zasad moralnych i etycznych.
5. Odpowiedzi w tematach powinny być przede wszystkim związane z nimi. Posty powinny być konstruowane w sposób przemyślany i interesujący, a także zrozumiały dla innych użytkowników. Posty nie na temat lub łamiące któryś z punktów regulaminu będą usuwane, a użytkownicy poniosą konsekwekcje przewidziane przez administratora. Ponadto wypowiedzi nie powinny być jedno lub dwu wyrazowe, tylko przedstawiać jakąś treść, pogląd lub opinię.
6. Nie należy wdawać się w kłótnie i zatargi z innymi użytkownikami forum. Takie zachowanie bardzo często przenosi się na inne tematy i wywołuje niepotrzebny bałagan na forum.
7. Każda wypowiedź powinna być napisana w jednym poście, nie można "rozbijać" jej na kilka postów pisanych jeden po drugim. Zabrania się też spamowania forum łańcuszkami tekstowymi, jak i innymi treściami łamiącymi postanowienia regulaminu.
8. Wszelkie pytania, uwagi lub propozycje należy kierować do moderatorów lub administratorów w odpowiednim dziale lub ewentualnie listownie i poprzez komunikatory internetowe lub wiadomości prywatne na forum.
9. Każda wiadomość może być opublikowana jedynie raz. Prawo do zmian, usuwania i przenoszenia postów i tematów mają moderatorzy i administratorzy forum.
10. Zabrania się reklamowania (w formie wielu tematów, spamu i wiadomości PW) innych for internetowych, a także stron www z nimi związanych. Chęć założenia takiego tematu lub napisania posta powinna być zgłoszona do jednego z zarządców forum (administratora lub moderatora).
Wyjątki:
Profil / Strona WWW + ewentualnie podpis
Zastrzeżenia:
Proszę nie umieszczac linków prowadzących do stron zwiazanych tylko i wylacznie z erotyką, piractwem, łamaniem prawa, itp. !
Linki do takich stron będą usuwane a użytkownik "nagradzany" warn'em lub inną karą !
11. Zabrania się pisania Na PrZeMiAn DUŻYMI i małymi literami. Również pisanie z WŁĄCZONYM CAPS LOCK'iem nie jest mile widziane.
12. Złamanie któregoś z punktów regulaminu wiąże się z karą przewidzianą przez administratora forum, o której użytkownik zostanie powiadomiony.
Konsekwencje
13. Konsekwencje, jakie poniosą użytkownicy w przypadku nieprzestrzegania regulaminu forum, będą wyciągane szybko i bezwarunkowo przez administratorów. Rodzaj kary będzie zależny od przewinienia i od jego wpływu na działanie i zawartość forum.
14. Użytkownicy będą karani proporcjonalnie do popełnionego wykroczenia poprzez: warn'y (ostrzeżenia: 3 = blokada pisania, 4 = ban), usuwanie postów, zerowanie licznika postów, specjalną rangę, usunięcie konta, ban na IP lub calego hosta.
Administratorzy i Moderatorzy
15. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do usunięcia postu/tematu/użytkownika bez podania konkretnej przyczyny. W przypadku usunięcia konta, użytkownik zostanie powiadomiony o tej sytuacji.
16. Administratorzy i Moderatorzy mają zawsze rację i nie muszą tłumaczyć się ze swoich działań oraz decyzji, jeżeli jednak jesteś przekonany, że zdarzył się wyjątek i masz racje napisz 'skarge' na odpowiedni adres (pilka_skargi@wp.pl) w temacie wpisujac SKARGA, opisz szczegółowo całą sprawe, podjac przy tym link(i) do tematu(ów).
17. Jeśli administrator lub moderator nie ma racji - patrz punkt wyżej.
18. Administratorzy i Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdej chwili. Nowy regulamin obowiazuje od momentu opublikowania go na forum.
Offline
Zbanowany
ooooo i to jest to co mnie cieszy moze wkoncu wylece z tego forum
jednak osobiście uwazam , że tego typu ostrzeżenia lepiej skutkóją niżeli kary
Offline
Administrator
hehe a o czym mowisz Fire?
czemu masz wyleciec?
Offline
Zbanowany
ktoz to wie co Administratorowi przyjdzie do Glowy <sam tego niewiesz co za 5 min bedziesz o mnie myslal:)
Offline
Administrator
Offline
Administrator
prosze nie nabijać postów...
Offline